Support op locatie
Support op locatie
Naast onze telefonische helpdesk is het ook mogelijk om ons in te huren voor support vragen op locatie. Hier kunnen wij al uw ICT vragen beantwoorden zowel privé als zakelijk. Voor bedrijven is het belangrijk dat er met hoge urgentie wordt gereageerd. Wij hebben daarom ook een speciaal team die zowel op locatie als remote je problemen op kunnen lossen. Het belangrijkst vinden we dat onze zakelijke klanten door kunnen blijven produceren.
Voor ons is onafhankelijk advies zeer belangrijk. Wij zoeken passende oplossingen voor onze klanten.
Dit betekent dat wij niet alleen adviseren om Apple producten te kopen maar dat wij juist luisteren naar de wens van onze klanten. Omdat wij uiteenlopende adviezen uitbrengen naar onze klanten kunt u terecht voor al uw ICT vragen. Problemen die wij regelmatig in ons werkveld oplossen zijn:
Problemen die wij regelmatig in ons werkveld oplossen zijn:
-
De iMac loopt vast
-
De Apple server is gecrashed
-
De printer print niet
-
De printer verliest zijn verbinding
-
Het Wifi ontvangst is slecht
-
Adobe pakket loopt vast
Periodiek bedrijfbezoek
Wij vinden een nauwe band met onze klanten erg belangrijk. Het is daarom ook mogelijk om ons periodiek langs te laten komen. In overleg met onze klanten komen wij dan langs om alle ICT gerelateerde zaken strak te trekken zodat u zonder zorgen door kan blijven produceren. Mocht het zo zijn dat er toch een Mac kapot gaat dan is het bij ons natuurlijk mogelijk om een Mac te huren zodat u zorgeloos verder kan werken.
Wij kunnen uiteraard ook begeleiden bij zaken als:
-
Aanleg netwerken
-
Aanschaf nieuwe hardware
-
Installatie servers
-
Aanleg WiFi
-
Aanschaf nieuwe software